Home Profile Email Design




دختر مغرور

من دخترم پاستیل دوس دارم باربی بازی میکنم دخترم دیگه

من دخترم يه دختر مغرور يه دختر مهربون ولي نه براي همه احساساتم را براي هرکسي که از راه رسيد خرج نميکنم آری لاک ميزنم موهايم را درست ميکنم آرايش ميکنم و به خودم ميرسم و تو که يک پسري تا اخر عمرت هم مرا جست و جو کني درکم نخواهي کرد تا اخر عمرت هم تلاش کني نخواهي فهميد احساسات ظريف دخترانه ام را اشک هاي پرقدرتم را خنده هاي از ته دلم را و گاه که دلم ميگيرد و ارام ميگريستم تو مرا ديوانه ميخواني وقتي از خواننده مورد علاقه ام طرفداري ميکنم مرا مسخره ميکني وقتي يه سوسک ميبينم و جيغ ميزنم مرا ضعيف ميبيني و تو نميفهمي نميخواهي و درک نميکني احساسات لطيف دخترانه ام را... من دختر بودنم را دوست دارم دنياي صورتي ام را عشق به لاک قرمز را و اشک هاي دانه دانه ام را که ميچکد در هنگام فيلم ديدن آري من دخترم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags :
[ جمعه 20 شهريور 1398برچسب:, | 21:2 ] moheee |


طـراحـی شـده تـوسـط :
قالبها