Home Profile Email Design




دختر مغرور

من دخترم پاستیل دوس دارم باربی بازی میکنم دخترم دیگه

من عاشق این دخترو نگی کردنامم
عاشق این دنیای صورتیم
عاشق دغدغه های دخترونه ام
ست کردن تاپ و دامنام....
گشتن تو صدتا مغازه وخریدکردن از همون مغازه اولی....
جیغ های بنفش از ته دل تو ترن شهربازی...
چیدن لاک های رنگو وارنگ....بهم ریختنشون....چیدنشون..وباز دوباره
دوره همیهام با دخترای فامیل وپچ پچ های درگوشیمونو یهو بلند خندیدنامون
حرفای دخترونه و فحشای پاستو ریزه...
سرگذاشتن رو شونه دوستمو های های گریه کردن
لوس شدنام واسه بابایی
قهرکردنام با مامان خانم....
گریه های از ته دلم موقع اهنگ گوش کردن یا رمان خوندن
دفاع های با چنگ و دندون از معصومیت و تنهاییام....
من دخترو نگی هامو با هیچی عوض نمیکنم....
نه با تماشای فوتبال ازتو ورزشگاه ......
نه با آزاد بودن و گشت زدنای نصف شبا...
نه با .....هیچیه هیچی....
دنیای دخترونمو فقط یه دختر میتونه لمسش کنه
به افتخار همه دخترا....

درد دل

 



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت11:44---22 شهريور 1394
آپمممممممممممم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags :
[ شنبه 21 شهريور 1398برچسب:, | 12:11 ] moheee |


طـراحـی شـده تـوسـط :
قالبها