Home Profile Email Design




دختر مغرور

من دخترم پاستیل دوس دارم باربی بازی میکنم دخترم دیگه


دانلود آهنگ


نظرات شما عزیزان:

cяαzу gιяℓ
ساعت12:55---18 آذر 1394
هی یارو
مغرور بودن بت باس بیاد میفهمی؟ من مث بعضیا عقده ازدواج ندارم خداروشکر اونقد حیا دارم ک مث بعضی سگا واق واق نکنم بعدشم شما خیلی عقده داری خاهشا برو عقده ها تو سر یکی دیه خالی کن خانومی روانم لغزندس روش اسکیت نرو لیز میخوری

کپی کردن ک کار شوماهاس ازتون بعید نیس آدم اگ آدم باشه کپی نمیکنی و سعی میکنه خودش ابتکار دراره تقلید کارررررر
پاسخ:هه یعنی خیلی باحالی برو بابا عقدهامو از تو به ارث بردم میدونی که از کجا از طرف حضرت ادم هه غرور تو معنی از غرور نمیدونی اگه میدونستی به خودت احترام میذاشتی نه اینکه سنتو بنویسی تا ملت بیان خواستگاریت دختره لاشی


مانیار
ساعت10:44---18 آذر 1394
سلام گلم راستی یه وبلاگ طراحی کردم و تمام کسایی که وبلاگ خوب و باحال دارند رو دعوت به تبادل لینک کردم . از تو هم دعوت می کنیم به جمع ما بیای
پاسخ:خف من اهل این گوه نشینیا نیستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags :
[ شنبه 30 آبان 1398برچسب:, | 15:5 ] moheee |


طـراحـی شـده تـوسـط :
قالبها