تولدمهههههههههههههههه

Home Profile Email Design




دختر مغرور

من دخترم پاستیل دوس دارم باربی بازی میکنم دخترم دیگه

تولدت مبارک

، تولدت مبارک ،

تولدت مبارک روی کیک تولدت نوشتم جونم بسته به جونت

.نازنینم تو یه قسمتی از وجودم هستی نیاد

روزی که اشکات و ببینم می دونی بهترین شب توی عمرم شب تولدت توئه عزیزم همه دار و ندار زندگیم

و اگه بخوای به پات می ریزم

بازم یه جور مهربون نگام کن

دلم بد جوری به عشق تو گیره من اونقدر به تو وابسته شدم

که یه لحظه فکرت از سرم نمیره تولدت مبارک ، تولدت مبارک ، تولدت مبارک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags :
[ دو شنبه 5 بهمن 1398برچسب:, | 15:9 ] moheee |


طـراحـی شـده تـوسـط :
قالبها